Deletedmom_216 Kizlar emziriyorum, aklima intrnetten bakmak yedikten sonra geldi. İntrentte emzirirken yenmemeli diyo ama yemis bulundum bisi olur mu bebeğimi emzirsem🤦🏻♀️
dodu0207 Deletedmom_216 olmaz tabiki 1 kereyle ama sık tüketmemekte fayda var malesef her şey hormonlu ve katkılı olduğu için elimizden geldiği kadar dikkat etmek en iyisi hem kendimiz hem bebek için
Deletedmom_216 dodu0207 kesinlikle canim bida yemiyim o zaman yapcka bisi yok. Hamileyken canim cok istiyodu yiyemiyodum yuksek civa iceriyo diye esime aldirdim yedim en azindan canimin istemesi gitti teşekkür ederim yorumun icin ☺️