rknsgr16 Alanyadayım ben 5 aylık kızım var.Bugun hava aşırı ama aşırı sıcak.Ben gündüzleri zıbınla bırakıyorum.Aksam da zıbın+uzun kollu üst ve alt giydiriyorum.Çorap kesinlikle giydirmiyorum çünkü çok sıcak
Sizin bebeğiniz 1 aylık alt üst uzun kollu ince bi takım giydirebilirsiniz zıbınla birlikte olmalı