Azizbebek Misol diye bir ilaç verdi kullananiz var mı takintilik varmış bende ilac bağımlılık yapar mı dedim yok dedi ama tedirginim yine kullanmazsan ileri derece olur dedi
Azizbebek Haticeergun 50 mg verdi bir ay kullan dedi kontrole gel dedi canım nasıl iyi geliyor mu sana memnunmusun
Haticeergun Azizbebek kusura bakma biraz geç oldu canım. Ben 100 mg kullanıyorum diğer ilaçlar gibi cok Bi yan etkisi yok sadece rahatlatıyor uyku vs yapmıyor
Azizbebek Kullanan var mı kızlar başlamadım dünden beri arastryorm basit bir ilaç galiba ama yine düşünüyorum 😕
Azizbebek Haticeergun bende dün aldım hapı acaba hamileyken bu kullandığımız ilaçlar bebeğe kötü etikler mi 3 yıl sonrasını felan şuan bir ay kullanmamı söyledi doktor da bunu hiç sormadım
Haticeergun Valla cok bir bilgim yok ama hamileyken kullanılmıyor zaten ama hemen cocuk düşünüyorsanız eğer doktorunuza danışın bi