Günaydın kızlar öncelikle rabbim hiç bi anneyi babayı evladıyla sınamasın hiç biri hastalık yüzü görmesin inşallah oğlum 13 aylık kulak enfeksiyonu var 4 gündür 39-40 arası gidip geliyo ilk 2 gün sadece geceleri ateşlenirdi ama 2 gündür gündüzleri de düşmüyo ateşi 39 en düşük ateş bu bir süreçmiş doktor öyle diyor ilaçlarını içiyor suya sokuyorum devamlı ama 10 dakika sonra aynı bebeği kulak enfeksiyonu kapan anneler ateşini düşürmek için neler yapıyorsunuz armut suyu limonlu çorap vs işe yaramıyor çocuğum mahvoldu ağlıyo sadece ağlıyo artık ne yapıcağımı şaşırdım ne zaman geçer ateş ne zaman biter yoksa başka doktora da göstermeli miyim sizin süreciniz nasıl geçiyor/ geçti