Gzdnr17 2 aylıktı ilk alerji testi olduğunda. Biz deriden yaptırdık en doğru sonuç deri diye biliyorum.
Alerjen maddelere minicik iğneleri batırıp deriye batiriyorlar acımıyor fakat gerçekten alerji olan maddeler süper ötesi kaşınıyor 😁
Kızım da besin alerji vardı 8. Ayda bitti fakat solunuma çevirdi. Şuan 33 aylık ve polen,çimen,toza alerjisi var.