gak nasıl bir titreme acaba benim bebeğimdede var 2 aylıktan beri şuan 3 aylık ama nezmana yaptığını anlayamıyorum anlık yapıyor birşey yokken ama günde 2-3 kere yaptığı oluyor heycanlanınca mı falan yapıyor diye bakıyorum ama kendi kendine dururkende yapıyor ama saniyelik bir hareket sanki böyle üşümüşte titremiş gibi yapıyor kafasını sizinkide öylemi ben çok endişeleniyorum inşallah birşey yoktur