Arkadaşlar merhaba şu an bebeğim 4 ay 25 günlük temmuz ayında seyahate gitmeyi planlıyoruz bu süreçte bebeğim 6 aya yeni giriyor olacak. Arabada puset mi yoksa oto koltuğu ile mi gitmesi daha iyi olur ? Sizler kaçıncı aylarda başladınız oto koltuk kullanımına?