153s34 yıprandım desem? Doğduğu günden beri herkes için rahatlatıcı en güzel an olan emzirme vakitleri bizim için hep eziyetti. Sürekli memede ağlamalar 2 saniye emip kafayı çevirmeler. Bir de artık dişleri çıktı yeni yeni, ısırmaya başladı göğüslerim kan içinde. Dün gece de sağ memeyi asla emmedi zaten doğduğundan beri bi garezi vardı o memeye. Ağlaya ağlaya sabah sağmak zorunda kaldım o memeyi