Meli1 1 yas 5 gunluguz ama durmadan ağlıyoruz herseye agliyorus normalde surekli gulen bi oglum vardi ama 5 gundur surekli agliyo kimi dio ki yuz verme otoriteni kiy yarjn şımarık olur dio kimi aglatma yarilir dio napacahmi sasirdm zaten o aglaynca bn kiyamiyorum kahroluyorum dis mi atak ki anlamiykrum 6 tane disimiz var dis etlerjnin hepsi kabarik zaten dis jeli suruyoruz fayda yok gecenin 3 unde 4 unde kalkio 1 saat uyumuo bu aralar uyuturken de surkli aglio uykuya gecmekye zorlanıyor altini degisirken aglio napacahmi sasrdm bu durumda olanlar var mi
paralelevrendemutlu Meli1 1 yaş 23 günlük aynı şeyleri yaşıyoruz. 1 yaş sendromuymuş. Uykular özellikle bitik durumda gece 4-5 kalkıyor daha uyumuyor gündüz uykusuna geçmiyor, mamayı bıraktı içmiyor. Sürekli mız mız ağlıyor. Kucak istiyor ağlıyor alıyorum bu defada inmek için ağlıyor.
Atabetul_hakayik Meli1 benim 13 ay 10 günlük oğlumda bir haftadır felan öyle. Aşırı neşeli bebek bir anda kayboldu, yerine memeden inmek istemeyen her şeye ağlayan bir bebek geldi. Gece beslenmesi vs yoktu hatta gece uykularına kendi geçerdi. Şimdi emiyor ya da sallıyorum saatlerce. Çok mutsuzum. İnşallah bir an evvel geçer.
Bugleminannesi28 Meli1 1 yasinda kızım hiçbir problem yaşamadı var mı bilmiyorum şuan 1.5 yaş numaradan ağlamalar kendini yere atmalar ne ararsan var buda 2 yaş sendromuymuş
Meli1 paralelevrendemutlu hah aynen ole bnmkide kucak istiyor alinca da inmek istiyor disardayken sikinti yok ama evdeyken sknti buyuk durmuo bn 2 yas sendromu var diye biliodim demekki 1 yastada varmis
Meli1 Atabetul_hakayik benim ogkumda cok gulen cok neseli bi bebekti hatta herkes gulusunu severdi zaten dis dunyaya hala ole evde eziyetli disarda boyle degil kuzenleriyle filan bir aradayken cok mutlu aksama kafar bnden mi skilio anlamiyorim babasi gelince cok mutlu ama ondan da 10 dk da skilio ama kendi yasitlari kucukler varoen mutlu onun disinda belli bi yemek aliskanligimiz yok ne versem ne yedirsem ya tukuruo ya dagitio parca parcq edio geceleri belli bi saatte uyanip 1 2 saat kendini sallatio insallah hemen gecer
Meli1 Atabetul_hakayik ya gece uykularmz filan guzeldi 1 veya 2 kez kalkardi mama icer veya su veririm en kotu emzik alir gene uyurdu smdi asla uykunun 1inde ayakta
Meli1 paralelevrendemutlu bende ya bn 2 yas sendromu beklerken 1 sene iyi kotu rahat ederim derken 1 yas sendromu geldi surekli aglio napacagmi sasirdm kizsam olmuo bahirmasam bu sefer herseyi aglayarak yaptirio
Meli1 hndathn aslinda dogru sendromsuz gunleri yok atagiydi seyiydi disiydi derken smdi sendromlar basladi ne zaman baba ne zaman dizelicez
paralelevrendemutlu Meli1 sendromları bitmiyor ki ben anne olmadan önce bilmiyordum bunları valla😂 atak haftalarıydı, ek gıdasıydı, dişiydi, sendorumları bitmiyor bitmiyoorrr. Tahmini bi 40 yaşında falan rahat ederiz
Meli1 Bugleminannesi28 vala bizimkni anlamadm atak mi sendrommu cunku daha az once hali siliod7m bezi istedi bnde kimyasal olunca vermedim tabiki o almaya calistikca kacirdim 2 saat ona agladik acmis mama icirdim biberonla corba icerdik verdm direk aglamaya baslio cidden anlamiyorum bnde dedm erken olablr 2 yas sendromu ama daha 1 yasina girer girmezde olmazsn yani
Meli1 paralelevrendemutlu aynen cocuk gelisimciym normalde ama bunlari derste bile gormedik eger gorseydm illaki cocuk sahibi ilmak isterdim ama en azndan basima ne gelecegji bilirdm boyle survivor gibi surekli daha da zorlasaraj devam edioz😁😁😁 surekli level atliyorx
Meli1 Yarenylmzz allahm surmesin o kadar ya vala kafayi yemek uzereym aglamasiyla kafamda aglamalar cinlio
Meli1 paralelevrendemutlu qz once vala susturamadim yalandan aglamio ciddi ciddi aglio beynim uyustu sikayt degil.asla vala cok seviyorum iglumu ama biyle olmazkj
Meli1 Yarenylmzz 6 disimiz var dis de olablr ama bu kadar zorlamaz gibi yaji tam agrisi olur zorlar ama bu kadar aglamazdi