annesininyavrusu9 merhaba çok geçmiş olsun öncelikle. Kızım şuan 16 aylık egzamalarımız bitti şükür Bioderma atoderm kullandım krem olarak. şampuan da minoris ato önerdi doktorumuz hala onu kullanıyorum. Banyo sonrası biodermayı yoğurt sürer gibi sürdüm vücudu ıslakken kurulamadan. Şuan egzama olarak bir şey yok çok şükür ama yine de aynı şampuan ve kreme devam ediyorum. Ara ara vücudunda kızarıklıklar çıkıp sönüyor ama uzun süre değil. En son Alores vermişti doktor 5 gün kullnaıp bıraktık. Hiçbir alerji ilacı bize uyku yapmadı maalesef