Bebeğim 7 ayına girecek ek gıdaya başlamıştık 6. Ayında fakat kakasında hep yedirdiğim şeyleri minik parçaları görüyorum pütürlü bu normal mi yoksa sindiremiyor mu acaba 2 gündür kakasını da zor yapıyordu bugün yaptığı da çok kokulu ve kıvamlı yaptı tabi pütürleri de vardı