Bts Ay sorma bana da gına geliyor artık ama ne yapalım İleride lazer düşünüyorum😄Benim tüylerim çok aşırı yoğun değil o yüzden hem ağdaya gidiyorum hemde epileydi kullanıyorum.Çok önceden almıştım o yüzden bence yeni modellere bakın.Braun ve Philips’in kalitesi güzeldir.Birebir ihtiyacını karşılayacak hangisiyse bakarak al.Başlıkları çeşit çeşit çünkü.