Oğlum 9 aylık oldu. Öyle bir atak dönemine girdi ki güzel güzel yiyen çocuk tamamen gitti. İnanın 3 gündür aç . Sadece mamasını içiyor oda çok az. Neler neler yaptım pürelerde hazırladım en sevdiklerinden yaptım, yok ağzını kitledi. Zorladığımda ağlamaktan tıkandı gözyaşları sel. Ne yapacağımı şaşırdım. Zaten geceleride uyumuyor artık sabahlıyoruz resmen.. çok bunaldım çok..