Kızlar doktor ek gıdaya başlattı 4.5 ayda toparlasın hemen diye sebzelerden başlayalım dedi 15,20 gündür yediriyorum bu arada benimde diyetimi açtı önce evde yaptığın kek kurabiye den ye yavaş yavaş sonra yogurt çorbası falan dedi kek kurabiyeyi baya 10 gün kadar denedim hiç sıkıntı olmadı hiçbir belirti olmadı ama dün yoğurt çorbası denesim akşam yarım kase kadar bugün yine kakada kan gördüm baya yani bana tekrar diyet yolu gözüktü yüne başlıycam diyete haftaya doktor kontrolüm var bu durumu yaşayan var mı acaba nasıl yok izlediniz