Kızlar bikac gundur Kızım huysuzdu belli bişey vardı sürekli kucaktaydi ve pacama yapiisip duruyordu normalde kendi kendine oyun yapar ara ara aglamlari oldu azı dişleri geliyor diye düşünüp bekledik baktık bişey yok gibi yani aslakeyif almıyor hicbiseyden dün oglende hicbisye ağzını açmadı sürekli dili ile ağzının içinde oynuyor maşallah bizim bu lanet kocaelindede çocuk doktoru yok hepsi ölmüş sanki devlete zaten gidemioz ilgi sıfır ozeldedw çocuk doktor yok 2 gün önce akşam jafif ateş vardı bide huysuzdu en son götürelim dedik yani durmuyor başka bişey bu gittik adam 2 sn baktı orta kulak iltihabı dedi antibiyotik verdi parol bide kulak damlası bu kadar iyi gelir dedik kullandık bı gün ara ara keyfi var gibiydi ama yani bı aglayinca tam ağlıyordu dün ogleden sonra yine kızım mutsuz kv kb ben eşim gülsün diye saklananlik yapıyoruz en son dışarı çıkaralım dedik gittik az parkta oynadı hoşuna gitti keyfi vardı sonra eve geldik baktikki ateş çok ben sürüyorum tekrarliyor fitil verdik rahatlar diye yok keisnlikle dusmuyor en son bı çıktık 12 de gece 5 doktor gezdik özeller de çocuk doktoru yok en son eşim delirdi nasıl olmaz yani çocuklar ne hale geliyor kızım tam 3 kere baya kötü kustu evden çıkmadan arabada hastanede ama her kiatugunda keyfi var sonra tekrarlıyor doktor geldi girdik adam iki dk baktı şikayeti soyledik oda aynı antibiyotik verdi parol bide serum zaten serumu yakana kadar canı çıktı kızımın serum yedi rahatlar dedik uyudu gece nöbet tuttuk eşimle başında ateş yoktu ama keisnlikle hep uyku halinde kafayı kaldifrmiyor şuan tekrar ateşi var artık kafayı yicem yani napcam bilmiyorum varmı aranizda bilgisi olan böyle bir durumda ne yapmam lazım yani bez ıslatıp alnına vücuduna koyuyorum valla artık ne yapcam şaşırdım kızlar bı böyle durum yaşayan varmı nasıl geçer ya yinemi serim yese. Kızım napsak