utkummm 4 ay 9 günlük c.tesi kullanmaya başladık 4. günde durumu iyiye döndü. doktorum bir paket saşeyi 4 e bölmemi ve diş etine masaj şeklinde parmağımla sürmemi söyledi o şekilde yapıyorum. 4 gün her gün sabah akşam öğlen calpol verdim, 2 gündür sadece akşam uykusundan önce veriyorum. granül yetmezse şurup verebilirsin demişti dr um.