Öncelikle geçmiş olsun , Sağlıkla büyütün.♥️
20 gün olmus artık hafifçe bastirmadan yikayabilirsiniz . Ben 15. Günde doktorumun önerdiği antiseptik solüsyon onermesiyle temizlemistim , ya da normal suyla temiz bir yumuşak keseyle hafif keseleyebilirsiniz🥰