Ben Ramazan’ın son haftası kesmiştim o zaman sadece üç belki dört günümü almıştı.
Bir hafta önce hastaydı gece uyandı eşimde açtır çocuk emzir emzir dedi her gece 2,3 gün emzirince alıştı bugün dedim biraktircam 9 buçuk uyudu 11 de uyandı meme diye iki de uyandı saat 4 oldu hâlâ uyutamadim hiç bu kadar zor olmamıştı diğerinde ama 17 aylık ve artık bırakması lazım geceyi çünkü zaten yaşında keseceğim meme emmek için gece durmadan kaç kez uyanıyor tamam normaldede 3,4,5 kez kalkar ama şimdi iyice arttı uyanması uyutmakta zor başarırım değil mi ya