Herkese iyi geceler 🌙
Oğlum 2.5 yaşında günlerdir ağlama krizleri,istediği olmadığında kendini yerlere atmalar,babayı,ananeyi,babaneyi,dedeyi istememek ve diğer insanları. Artık beni hiç dinlendirmiyor bazen çığlık atarak kaçmak istiyorum, ama genelde ona belli etmemeye çalışıyorum parmağımı ısırıyorum,dişimi sıkıyorum, hem sedef hem sinir hastasıyım strese bağlı böyle anlarda direk kaşınmaya başlıyorum bazen kendimi tutamıyorum bende insanım sonuçta ve bağırıyorum napıcam bilmiyorum normalmi bu durumlar He birde vurmak ittirme başladı daha bir-iki ay önce bi arkadaşı sürekli bizimkine vurup saçını çekip ittiriyordu bizimki asla karşılık vermiyordu ve sadece ağlıyordu bizde sinir oluyorduk ama bişey yapamıyorduk çünkü Oda küçük daha şimdi bizimki aynısına başladı hemde daha fena o arkadaşı geldiğinde direk ortada bişey yokken suratına yapıştırıyor napmamız gerekiyor lütfen yaşayanlar varmı bu durumu ben çok zorlanıyorum son günler özellikle mesela şimdi bile 2 saat aralıksız kendini yerden yere duvardan duvara vurdu deli gibiydi sanki içine birşey girmiş gibi beni mahvetti artık öyle böyle bir şekilde sakinleşti ve daha yeni uyudu 😞😞