221 ilk başlarda tadım yeptırdıktan sonra bende öyle kendi yemeklerimizden tuzsuzken ayırıp yedirdim sadece eşimin falan yemediği sebze yemeklerini bebeğime ayrı pişirip yediriyorum onun dışında bizim yediğimiz yemeklerden yiyor. Hem bizim için hemde bebeğin yemeklere alışabilmesi daha iyi olduğunu düşüyorum.