Benide aynı sebepten hastaneye yatirmiştı doktor. Tam iki ay.. Tansiyon yoktu sıvı azalması. Boş serumlar igneler ciger gelistirici tedavisi gordum surekli. Cok sukur saglikla dogdu kızım. Içini ferah tutsun kötü senaryolar hep var gebelikte. Ben karnimizin icini cokta bilemediklerini düşünüyorum. 6 aylıkken ölü doguma aliyoruz su kalmamiş diyip beni günlerce aglatan doktora 3 yasinda ki kızımla selam verdim geçen. Bol su içsin muz havuç ceviz demislerdi yakinlarim.