sedbng sezeryan izi geçmiyor ki doktordan doktora fark var bence ben hiç krem kullanmadım doktorum yazmıştı ve ilk dogumumda dikişi dışarıdan iple atmıştı 15 gün sonra gidip aldırmıştım aşırı kabarık ve mos mordu ikşnciye gebe kaldım özellikle uyardım ben kabarıklık iz ve morluk oluşmasınu istemiyorum ipli dikişte istemiyorum dedim kabarık olan eti doğum anında kesip gerdirerek dikmiş ne kabarşıklık var ne morluk beyaz çizgi sadece ama hemen geçmez izi zaman alır belkide