Mrvsmt2502 eda48 yok yani sizi emmiyor mu ? Emiyorsa tutmuyor diye sıkıntı etmeyin kızımda hç biberon tutmadı emdiği için gerekte kalmadı
Ardenaden eda48 hem nasl zor diye diye 4 ettik bakalim.buyuyor oylw zor.boyle zor yoruldm.biktm doye diye😀
Neslihanda iyi yanından bakarsak, emzik biberon bıraktırma derdiniz olmayacak hem çok sağlıklı şeylerde diyemeyiz zaten öyle değil mi ? 🥰
sevalg Benim bebeğim de tutmuyor. Surekli emdiği için reflü oldu durmadan kusuyor. Geçenlerde hastaneye gittik surekli kustugu için serum takıldı Sıvı kaybı olmaması açısından. Ne yapacağımı şaşırdım. Emzirmeyince ağlıyor, emzirince kusuyor.