Oğlum 25 aylık beslenmemiz o kadar güzeldi ki 3-4 hafta öncesine kadar önce istahta azalma oldu 2 yaş sendromu dedim belki hastalanacak o yüzden dedim ama şuan ağzına götürdüğum her kaşıkta dilinin ucuyla tatmalar ve yemeklerden midesi bulanır gibi yüzünde bir ifade ağzına aldığı besini tükürme sorunumuz var. Bu durumu yaşayan oldu mu ya da bu durumu nasıl atlatirim. 2 yaş sendromu mu gerçekten artık delirmek üzereyim yiyip icmediginden günlük bez değiştirme sayımız da azaldı.