Kızlar merhaba 13 Nisan’da doğum yaptım ve kanamam hala geçmedi akıntı seklinde çok az miktarda gelmeye devam ediyor doktorum şuan izinde olduğu için gidemedim başına böyle birşey gelen varmı tehlikelk bı durum varmı 3.dogumum başıma ilk defa böyle birşey geldi 50 gün oldu hala devam ediyor