ilk 3 ay biz misafir kabul etmedik, sonrasında da herkes geldi.
bende arkadaşlarıma giderken misafir kabul edip etmemelerine dikkat ediyorum . mesela yakın bir arkadaşım da bir süre misafir kabul etmedi ama ilk hafta bizi çağırdılar yarım saatlik gittik.
bir arkadaşımda daha bebeği 20 günlüktü mevlüt yaptı.. biraz tercihlere göre değişen bir durum. bence ne kadar geç o kadar iyi