Seftaliannesi Doğum yapalı 8 ay oldu, eşim tekrar çocuk istiyor? Ayrıca doğumum sezaryen, korkuyorum. Fikrinizi merak ediyorum.
cimcime1018 Seftaliannesi Çocuk düşünmek için çok erken. Bebeğim 12.5 aylik. Emziriyorum. En az 2 sene daha düşünmüyorum. İç dikişlerin henüz tam anlamıyla iyilesmemistir. Ve bebeğin çok küçük hamilelikte yorgun düşüp onunla ilgilenmeyebilirsin. 2. Doğunca bile ilgin mecburi olarak ondan kesilir
buseyrdmc Seftaliannesi onlar 4 de ister 5 de 😀 2 bebişim var doğum yapalı 3 ay oldu ikiside sezeryan din gel çocuk yapalım diyor spral taktırıcam git başımdan dedim benim imzam olmadan yapamazsın diyor her şeye imsazı gerek sanıyor en uygun zamanı sen bilirsin ne zaman hazır hissedersen o zaman yap bence
Seftaliannesi Madamehappyyyyy Çok iyiydi hepsi, eşimde baya yardımcıdır ama cesaret edemiyorum. Birde korkuyorum açıkcası. Normal doğum olsa neyse ama sezaryen sıkıntı
Seftaliannesi cimcime1018 haklısınız ama işte diyor bir arada büyür, 4-5 sene sonra şimdiki yorgunluğun diğer bebekte olacak. Bir arada çıkaralım 😂
birmini Seftaliannesi normal doğumda 2 senede rahim kendisini anca toparlıyor ve 2 sene önerilmez hamilelik yani hiç bir doğum kolay olmuyor canım 2. Normal doğumu yapan biri olarak 2 ay a yaklastim doğum yapalı fakat hala yaralarım aciyor.8 aylık bebenin üstüne hamile kalmak inan saçmalık olur .istemeden olmuşsa o ayrı ama surda kimse isteyerek yapmaz 🤣
cimcime1018 Seftaliannesi Önemli olan senin hazır olman 🤗 Doğuracak olan sensin. Ve eş de çok önemli sana yardımcı oluyor mu ? Veya çevrende yardımcı olacak insanın var mı ? Tek başına tek çocukla mahvoluyorum ben 🤣
Gul-42 Seftaliannesi ay yok yapma ya arada yas farkı olmalı bu sefer ılk cocukla ılgılenılmıyor en yakın arkadasımdan bılıyorum kı esı cok yardımcı evıne temızlıkcı gelır esı oglen gelır ısten o bıle asırıı zorlandı yanı ılk cocugumla hem hamıleyken hem sonra ılgılenemedım dedi
gencmom_ Madamehappyyyyy Normal doğum olsa neyse derken 😃ikisi de zor doğum. Normal doğum yapınca hemen arkasından doğum yapabiliyorsun ama sezeryan olunca 2 sene sonra anca diyor Hatta erkenden olursa bile hayatın risk altına giriyor Burda hanım efendi kolay doğum dememiş. Benim dediğimden bahsetmiş
lAmMelodi Madamehappyyyyy Sezeryan sonrası 2 yıl doğum yapma dedi doktor ama bana göre normal doğum içinde geçerli bu.Kadın hem psikolojik hemde vücut sağlığı için ara vermeli.Üst üste yorum kadını yora bilir @Seftaliannesi
Seftaliannesi gencmom_ Madamehappyyyyy bir altta arkadaşımız size cevap vermiş zaten tekrar yazmama gerek yok
alinduhatg Seftaliannesi 2. Çocuk mu aman Allahım Allah olmayana versin en azından 3-4 yaşına gelmeli tekrar başa saramam
Ogibuse alinduhatg ay ahahahha bende aynı düşüncedeyim şuan 2. Çocuğu düşününce bir tokat gaz sancısından bir tokat uykusuzluktan bir tokat diş huzursuzluğundn geliyo hemen düşünce gidiyo aklımdan 🤣
asellmomm11 Seftaliannesi bebeğiniz daha çok küçük hamilelik doğum bunlar zor ama doğum sonrası daha zor birde bebek kolik olursa ilk çocukla ilgilenemezsin benim kızım 7 yaşında birde 3 aylık bebeğim var çok gazlıydı neler çektim bir ben bilirim kızım bu süreçte ilgisiz kaldı insan vicdan azabı yaşıyor
zeynepgevil Seftaliannesi sezeryan dan sonra en az 20 ay bekleyin derim iç dikişlerin iyileşmesi uzun sürüyor ayrıca bebeğiniz yürümeye başladığında hamilelik bulantı yardım edeniniz var mı evde nasıl yapıcaksınız
Ogibuse Seftaliannesi sezaryende 2 sene ara verilmeli gebeliğe daha sağlıklı araştırın isterseniz bunu öne sürün 2 sene sonra düşünürsünüz 🤣 sezaryende hemen yine hamile kalmak sakıncalı diye biliyorum ben ama yanlış yönlendirmiyeyim yinede