mnkcvcv 2-3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum oğlumu ama gece bazen uyuyakaliyoruz ve saat geçiyor bazen de uyanmıyor 4 saati buluyor böyle olunca vicdan azabı çekiyorum sorun olur mu sizce
evrim007 mnkcvcv merhaba telefonunuzda alarm kurmayı hiç denediniz mi acaba ben öyle yapıyordum kurtarıcı oluyor bir sıkıntı olmaz fakat şekeri düşmemesi için ilk başlarda öyle söylüyorlar benimde bazen 4 saate bir emzirdiğim olmuştu
Oz1376 mnkcvcv merhaba , 1 ay 5 günlük oğlum . Doktorum uyanmadığı sürece 4 5 saate kadar aç kalabilir uyandırma eğer uyanmıyorsa dedi . Ben uyanık olduğumda bile 4 saat uyuduğunda uyandırmıyorum 😌
Oz1376 mnkcvcv ne demek :) benimki uyuöuuor o ayrı😀 bu ara uyumuyor o ayrı ne güzel uyurdu :) uyusun diye gözüne bakıyorum yok aynı sanırım doğum günleri benimkidr 35 günlük 😍
Oz1376 sumeyyeuzuun_ benim oğlumda 35 günlük doktorumun dediğini dedim :) doktoru 4 5 saate kadar aç kalabilveğini acıkırsa zaten kendinin uyanıcağını söyledi