3 yaşındaki kızım 2.5 senedir kabızlık problemi var piyasada olan tüm reçeteli , özel ilaçlar denendi ,bitkisel herşeyi denedik ,doğal tüm meyve sebze denedik ama bir sonuç alamadık hâlâ devam ediyor tanısı koyulması için doktor baryumlu kolon grafiği istemişti 9 aydır bekliyoruz 3 günümüz kaldı korkuyorum nasıl olucak anestezi vericeklermi baya acı veren bir işlemmis çünkü 😔 yaptıran var mı