Bizimde künye altına iz çıkardı ama öyle böyle değil isimlik kısmı tamamen alnındaydı resmen bikaç güne geçti geçenlerde de oyuncakla uynuyordu nasıl oldu bilmiyorum o kadar derin çizmişki yarık gibiydi 1.5 ay sürdü ama geçti izi pişik için sürdüğüm kremi sürüyorum hamazinc bu arada hiç pişik olmadık krem çok güzel 11 tl eczanede