Bereninannesii34 Kızlar bebelerinizin doğum gününü nasıl kutlamayı düşünüyorsunuz, kız anneleri elbise aldınız mı ben hala almadım 14 Haziran da 1 yaşına giriyor ve benim kafamda hala net bir şeyler yok, belki fikir olur diye buraya sorayım dedim.
aybarsinannesi1107 Bereninannesii34 Benim de oğlum 20 haziranda 4 yaşına girecek. İlk doğum gününde siyah gri balonlarla süsleme yapıp aralara metalik yıldızlı balonlar takmıştım. Mor ve liladan simli pasta yapmıştım öyle güzel olmuştu ki. Kızım olsaydı da siyah yapardım bence çok güzel duruyor ben çok konseptli sevmiyorum açıkcası
Hep-sevgiden Bereninannesii34 erkek annesi olarak yazıyorum 8 haziran 2022 doğumlu oğlum 2 yas Doğum günü yapıcaz inşallah hersey hazır gibi umarım hersey güzel geçer hepimiz için
aybarsinannesi1107 Bereninannesii34 Yok yaptırmadık. Aslında sadece çekim yaptırmak daha mantıklı okadar uğraşmaktansa çekim hatıra kalıyor illa fotoğrafçı şart değil benim için ama hep bir aksilik çıkıyor.
Bereninannesii34 aybarsinannesi1107 ya ben de öyle düşünüyorum. Yaşadığım şehirde akrabalardan kimse yok, arkadaşlarımız var hep ama o kadar organizasyonu tek başıma yapıp arkadaşları çağırmaya cesaretim yok çünkü asla yapamam bebeğimle tek başıma paçamdab inmiyor 😂 ben de konseptli fotoğraf ve aile fotoğrafı çektirip evde de kendi aramızda küçük bir süsleme yapıp pasta patlatma yapmak istiyorum. Sizce nasıl
aybarsinannesi1107 Bereninannesii34 Bence güzel olur bizde gurbettrydik kimsemiz yoktu tek başima yaptım herşeyi anı kalsın diye🥰 inanın aile akraba olunca insan bir şey anlamıyor 2 senedir memlekete yerleştik akrabalarla kutluyoruz hiç bir şey anlamıyorum. Bu sene kendi ailemle kutlayacağım sadece çekim yaptırırım belki bende. Birde benden size öneri her doğum gününde bir mektup yazıp biriktirebilirsiniz. O yılıb fotoğrafı mektubu pasta mumu olacak şekilde 🤭 ben anı kutusu yaptım herşeyi dolduruyorum🤷🏻♀️
Hep-sevgiden Bereninannesii34 yok hayır evde aile büyüklerimiz birkaç sevdiğimiz o kadar organizasyonun yaptığı herseyi biz yapıyoruz zaten gerek duymuyorum
Bereninannesii34 aybarsinannesi1107 ya ne güzel fikir valla ay ben de yapayım geleceğe en güzel anı.🥰