pembikmom Kızlar bebek görmesine bebek kaç aylıkken gidilir kaç aya kadar sınır var sizce şu ayda erken şu ayda geç olur dediğiniz aylar var mı size kaç aylıkken gelindi yada siz bebek kaç aylıkken gittiniz
Lolik pembikmom eve çıktığım gün kimse gelmesin dediğim halde eve insan doluştu… Anne ne zaman istiyorsa o zaman 40 ı çıkınca 3.ay bitince anneye kalmış , kalırsa tabi
gencmom_ pembikmom anne ne zaman hazır hissederse bence bebek görmeye gidicekseniz sen hazır olduğunda gelmek istiyoruz diye teklif edebilirsiniz
neanladinyurdagull pembikmom bence en azından 40ı çıkmalı 3 ay falan ideal bence hem biraz toparlanmış olur annede bebekde geç kalınmış vakti bence yok yaşına girmesin de tabi 😁
neanladinyurdagull pembikmom yani bence biraz evet bana gelicek olan insana bu zamana kadar neredeydi acaba diye bi düşünürüm artık çocuk emekler
seizetheday pembikmom ay böyle düşünenler var mı yoksa benim etrafımda mı yok ya ben hastaneden çıktım gelen giden çok oldu daha dikişlerim alınmadan en az 5 kez gelenler olmuştur
meleklerinannesi1727 pembikmom ilk kızımda iki günlük lohusyadım odaya bi spfra açtık bir ucundan bir ucu görünmüyordu🤦♀️
Cicektebenimcicekligunlerde pembikmom 40 çıkınca gelinmeli ama aynı gün geliyorlar hele erkek tarafının akrabaları 🤦🏻😈
Cicektebenimcicekligunlerde pembikmom İnsanlar ev oturması hizmet seviyor.🙄 Dikişli halimle yemek hazırladım 2oglumda da 😂😂