esra101010 4 gündüz kabızlığı düzelmişti ekstra farklı bişey yememesine rağmen bugün yine kabız neden olabilir 8 ay 23 günlük
motherisbackk esra101010 bebeğim 13 aylık hala daha ara ara kabız oluyor. Doktor yeterli ek gıda yemediği için oluyor dedi. Yürümeye başladıktan sonra düzeldi bir tık kabızlık durumu
mamadearya esra101010 kabızlığa iyi geldiğini keşfettiklerim: ıspanak, kabak çorbası ya da yemeği, tarhana çorbası. Ispanak bir numara ama. Denemediğiniz varsa bir deneyin derim her çocuk farklı sonuçta fikir olsun 🙄
esra101010 sweetangell yoğurdu dün yedirdim bugün yedirmemiştim ama bilmiyorum yoğurtta yemesi lazım o kadar yapıyoruz bide ekşiyince yemiyor tatlıyken yedirmem lazım
esra101010 motherisbackk 2 öğün yiyor benim kızım çoğu şeyi yemek istemiyor acaba az ek gıda aldığı için mi oluyor
motherisbackk esra101010 benim kızım da doğru düzgün yemiyor ek gıdaya başladığımızdan beri. Ya yoğurt ya da tarhana yer sadece diyebilirim. Doktor yeterli beslenmiyor o yüzden kabız dedi bence de öyle ya mesela çok yediği günler kakasını yapıyor kızım
esra101010 motherisbackk çok aşırı yese sanki hiç yapamacak gibi geliyor uyku oyun derken akşama kadar fırsat olmuyor ki