İyi akşamlar güzel anneler
Kendi sıkıntım için yazıyorum 1 senedir baş dönmem var ama şöyleki hem ayakta hemde otururken oluyor başım dönüyor gözüm kararıyor ve o an başımın sol tarafında uyuşma oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Önümüzdeki Çarşamba gününe randevu aldım nörolojiden ama sıkılaştığı için tedirgin oldum yardımcı olursanız sevinirim.