uzuntulubyn69 asell13 benimkisi 10 aylık oldu artık biberona alıştı sütümü ondan istemiyor galiba çok üzülüyorum ya birde ısırıyor dişleri var emziremyorum acıtıyor fazla emziremyırum😔
uzuntulubyn69 asell13 benim yüzümden oldu daha çok anne sütüne ağırlık verseydim göğsüme daha düşkün olurdu şimdi ne yapsam kabul etmiyor biraz emiyor ısırıyor kızıyorum hafif ağlıyor emmek istemiyor