fisnereceli Bazı yerlerde 15 gün bazı yerlerde 30 gün diyor açıldıktan sonra, siz kaç gün kullanıyorsunuz ?
motherisbackk fisnereceli açıkcası ben hiç öyle bir şey duymadım. Bestironu bitirene kadar kullandım hep bir şey de olmadı 😬
fisnereceli motherisbackk peki dolapta mı bekletiyorsunuz? Biz ilacı küvezde kullanmaya başladık küvezden çıkarken ilacın üstüne 15 gün kullanım süresi var sonra yeni alın yazmışlardı o yüzden kararsız kaldım açıkçası 🙏🏻
motherisbackk fisnereceli hayır dolapta bekletmiyordum dışarıda duruyordu oda ısısında balım. Doktorumuz hiç öyle bir şey söylemedi bize