Merhaba arkadaşlar bebeğim o kadar hareketli ki artık Beşikten kalkıp aşağı doğru sarkıyor o yüzden beşikte yatırmıyorum yanımda yatarken de 1.02 kere yataktan düşme tehlikesi atlattı yanımda yatıramıyorum yer yatağı yaptım yataktan çıkıp kendini gardolabın kapağına şifon yerin altına falan vurdu park yatak alacak gücüm de yok şu an.. Siz hareketli bebeklerinizi nerede nerede Nasıl uyutuyorsunuz On saniye aynı pozisyonda yatmıyor çocuk kafese falan koymam lazım ancak lütfen bir fikir verin