Vsndn fairytaleofthestars ben tasiyicim dogunlarimda daha cpk yukselmis ve yukselmeye devam.ediuo karacigerime zarar vrmemis ama hepatit b yukseknciktigi ocon biopsi istedlr vw moralim cok kotu durumda sizin nasl
fairytaleofthestars Vsndn benim eşim de sizinle aynı durumda bugün biyopsi oldu benim de moralim çok bozuktu kolay geçti süreç neyseki korkmayın biyopsi hiç acılı bir işlem değilmiş. Allahım sağlığınıza kavuşmayı nasip etsin
Esrataluy Vsndn merhaba neden biyopsi oldjmuz bende yeni öğrendim bağışıklık kazanmışım a ve b çok korkuyorum nasıl oldu nerden bulaştı anlamadım
Pastaneusuluislakkek Vsndn uzun süren bir işlem değil, mümkünse girişimsel radyolog yapsın biyopsinizi
Vsndn Cok saolun gercekten beni cok rahatlattnz hastanede yattimi bi gece yatilack dendi bana hemen sonuclari cikiyomu peki
fairytaleofthestars Vsndn biyopsi ardından ilaca başlayacağız dedi doktor. Eşimin de fibroz derecesi ilerlemiş karaciğer hemen tıparlanıyor ilaçla diyorlar ben şimdi onu sıkı bir diyete soktum yediğine içtiğine çok dikkat ediyorum yağlanma problemi de var çünkü
Vsndn Banada bi gece yatarsin dediler cok gecmis olsn ilerleryen zamanda yine bilgiler verirrsenz cok sevinirm ben cok endiselyim bekleyisteyim araycklarmis biopsi icin baklm bklyrm