karahann
Ben bebebgimin odasini 6 aylikken ayirmistim.o yuzden birlikte uyumalar hususnda iyi bir bilgiye sahip degilim😅
Beben artik gece beslenmesine ihtiyaci oomayacak kadar buyudu, doktorun aksini soylemedigi taktirde, artik gece beslenmesini kesebilirsin.
Bunun icin, ayni oda olsa da, ayri yataklarda yatmalisiniz.
Ve bebegine kalici bir uyku rutiniyle, meme destekli uykuyu birakmalisin.
Bebebgin henuz yenilikler icin kucuk, ve degisikliklere cok kolay adepte olacaktir. Ama senin bu sureçte kesinlikle kararli ve istikrarli olman gerek.
Uykudan once son emzirme, sonrasinda dis fircalama ve uyku.
Tabii oncesinde artik nasil rutininiz varsa oyle yapmaya devam et.
Aglamalari ve meme kirzlerinde hep kucagina alip seve oksaya, onu cok sevdigini soyleyerek, memenin uyudugunu…uyku vaktinin geldigini falan anlat.
Ve uykuya dalana dek, kucagundan hic birakma.
Tabiki meme krizi yasanacak, ama bu max. 3 gun surer insaAllah, sonrasinda adepte olacaktir.
Tum bu surec aslinda bebegin icin degil, senin icin bir donum noktasi olur😅
Tabii bunlari yaparken, gercekten dis cikarmadigindan emin ol.