minikoglummmmm merhaba 8 aylık bebeğim idrar dahil tüm testler temiz çıktı, ateş geceleri 39 a kadar çıkıyor, yediklerini kusuyor, ishal diyemem ama 2-3 kez sulu kaka yapıyor (normal de daha katı olurdu) doktor sadece dolven ve fitil verdi ateş için. Kanda enfeksiyon olmayınca gönderdi. Şimdi nasılsınız başka doktora gittiniz mi?