benmkzm- biz kira için emlakçıyla görüşürken adam bize şey dedi bi emlakçı olarak bu devirde ev almak artık hayal cunku anadan babadan bişeyler kalmadıkça sıfırdan ev almak imkansız borçsuz almak zaten imkansız ama birikimsiz de hayal gibi bişey birikiminiz olsa dahi faiz oranları o kadar yüksek ki 2 ev parasına 1 ev almış oluyorsunuz bir ömür onu ödüyorsunuz demişti çok haklıymış yan dairem ters dubleks 2+1 2,5 milyondan satıldı üst katımda 1. kat olarak geçiyor 3 küsür milyondan başlıyor bu fiyatlar dudak uçuklatıyor maalesef kârdan cok zarar..