alpsmother_ Deletedmom_110 bende aldım yedek zaten spreyi hemen bitmiyor demek ki ara ara görmesek bile önlem amaçlı kullanmak lazım
alpsmother_ alpsmother_ ha bir de ben kolonyanın da öldürdüğünü okudum netten gece görünce kendi saçının diplerine ful kolonya sıkmıştım varsa öldürsün diye aynı şekilde vazelin de etkiliymiş
Deletedmom_110 Esraemir34 şimdi süreyimmm saç dibime peki sabaha kadar kalsa nişi olur mu nasıl yapayım
Esraemir34 Deletedmom_110 iyice saç tiplerinize sürün yarın saat bekletip yıkayın günde 2 defa yapın bunu sabaha kadar bekletmeyin
Esraemir34 Deletedmom_110 çok faydasını göreceksiniz ama kesinlikle düzenli yapın günde 2 defa iyice sürün yarım saat sonra durulayın
Esraemir34 Deletedmom_110 sirke biraz Keskin ya yani kokusu da sizi rahatsız eder bence sürün iyice yarım saat bir saat sonra durulayın isterseniz bekletedebilirsiniz
meryemceeeee Deletedmom_110 yok sen dediğim karışımı yap her evden cıktıgınızda sacına sık bak görceksin çünkü o yağlar bitlerim sevmedikleri kokular 😇