ayseandyigit sayenizde bebegimdeki sorunu bugun bu yazinizla anladim. Bizimde egzamamiz hep vardi ama son 2 gundur aşırı inatcı olmaya baslamisti cikan egzamalar bir turlu gecmek bilmedi ve bende 2 gundur ferrum veriyordum bebegime 4.ayina gecti diye saglik ocagindan verdiler buyuk ihtimal bizde o alerji yapti. Kendi doktorumuza gidene kadar vermicem o lanet ilacı