Kızlar ben çene ve yanaklarım için gidiyorum toplamda 2 seans gittim ama nasıl desem sanki normalden hızlı uzuyor ya bide hiç mi azalma olmaz anlamıyorum normal lazerde epey azalma olmuştu benim 2 seansta. Şimdi sanki agdaya gitmiş gibi oluyorum gittiğim yer çok temiz ve güvenilir hatta oraya gitmek için şehir değiştiriyorum öyle soyliyim. Son gittiğimde de kadın iğneli lazerdej sonra yaptirdigin yerde kıllar daha hızlı uzar dedi buna okeyim ama ben yine de azalma olur sanmıştım beni hiç tatmin etmiyor şu an çenem falan siyah siyah duruyor. Hem sormak istiyorum daha önce yaptırıp böyle olan var mı bu normal mi? Ve de İstanbul Avrupa yakasında iğneli lazer yapan, aynı anda iki elini de kullanan (yaptıranlar bilir, zaman ve pratiklik açısından söylüyorum bunu çünkü acısı çok çok fazla ) bi uzman var mı onerebileceginiz? Şehir değiştirmek çok zor geliyor 2 buçuk yaşındaki kızımla ama güvenilir bı yer olması da çok önemli