Kızlar merhaba oğlumun kilosu 11 boyuda 85 cm ama ayına göre geride gözüküyor olması gereken ortlamamın altında 13 kilo 90 cm olmalı deniyor en az yemesi içmesi de iyi aslında sadece süt ürünlerinde biraz sıkıntı yaşıyoruz peynir yemiyor ayranla süt içiyor ama az bi ara bırakmıştı bu aralar tekrar veriyorum ama bi öneriniz var mı boy kilo için yaşıtlarının yanında küçük kalıyor