Ardenaden ay Allah kolaylık versin alerjik bebek çok zor, benimde ilk çocuğum alerjen bi bebekti. Gerçi hala tam geçmedi ama şükür baya azaldı. Bağırsak tepkimeli değil ama cilt tepkimeli alerjisi.gerçi İkisi de çok zor gerçekten, inşallah hemen geçer alerjisi senin yavrununda🙏 kilosu iyiymiş kuzum maşallah bebeğinin, bide günlük yeterli sayıda çişli-kakalı bez alıyorsan doyuyordur merak etme. Ama nacizane tavsiyem emzirme aralığını biraz aç bence, böyle saat başı çok zorlanırsın hem belki sütünde tam dolmuyo olabilir saat başı emzrdiğin için. 2saate bir verebilirsen sütünde tam dolar hem uyku açısından falan da iyi olur.