Selamlar, 9 aylık kızım var. İki gecedir uykuda sürekli iç çekiyor ve koşmuş gibi nefes nefese. Bu durum beni üzüyor, sanki korkuyor gibi hissediyorum.
Bunların sonunda yüksek volumde ani ağlamalar ile uyanıyor ve bu bir gecede 10 dan fazla kez tekrar ediyor.
Daha önce hiç yaşamadım bu durumu.
Dişten olabilir mi diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum, altta sadece bir dişi cikti.
Gün içinde korkacagi bir şeyle, gürültüyle de karsilasmiyor. Neden olabilir?