Efeannesi_ Sadece anne yanı beşiği var minik olanlardan şuan onda yatırıyorum onun dışında birde normal bazalı yatağı var kendi yatağında daha yatamaz döner düşer sizce nasıl yapayım 9 aylık sayılırız daha erkenmi
Eylul301023 Efeannesi_ bende bekliyim anne yani vardı sığmayınca park yatak aldık 7 aylık yanimizda uyuyor herhalde 2-3 yaşına kadar da yatar 😂
Ssesen Efeannesi_ ben 11 aylıkken ayırdım. Beşik sallanan besikti yürümeye başladığı için korktum. Yanımda da yatırdığım zaman kimse rahat uyuyamıyordu. Evimiz küçük o yüzden bebek yatağı değil de normal tek kişilik baza aldım bir de yatak koruması alıp taktım. 11 aylıktan beri odada tek yatıyor. Erken ayırdığım icin cok memnunum. Tavsiye ederim
mammyyss Efeannesi_ 3 bucuk yasinda koyun koyuna yatiyoruz 😂 babamiz yurtdisinda o yuzden beraber yatiyoruz oglumla. Esim gelince nasil ayrilicaz bilemiyorum artik 😂
1pek selins1313 bende ayni dusuncedeyim bugun bir video cikti kadin birtek yaninda yatirdigi ufak bebegiyle cikmis enkazdan diger cocuklarim diger odadaydi yetisemedim dedi orda kayis koptu hep yanimda yatiriyorum biri 5 biri 2 bucuk biri 2 aylik 😔
ergnevn KuzeyinAnnesi03 gerçekten inanılır gibi değil siz dört aylık bebeğin odasını nasıl ayırıyorsunuz korkmuyor musunuz yada nasıl rahat uyuyorsunuz bebek arada uyanır boğulma tehlikesi vardır üstünü açar vs… benim yanımda beşikte uyumasına rağmen aklım hep onda.. erkenden ayıran siz annelere hayret ediyorum
Laviestnul 8 buçuk aylık ayırmaya korkuyorum bence çok erken 🥹 bide zaten ayıramayacağım galiba deprem korkusundan dolayı 🥲
aybarsinannesi1107 Efeannesi_ Yani buna aslında siz karar verirsiniz. Ne zaman hazır olduğunuzu siz belirlersiniz diye düşünüyorum. Ben ilk oğlumu 4 aylıkken ikinciyi doğduğundan beri ayrı odada yatırıyorum.
yasminoya aybarsinannesi1107 acaba uyanınca nasıl duyuyorsunuz? Telsiz mi kullanıyorsunuz? Bi de siz yanına gidene kadar uykusu açılmıyor mu? Geceleri çok sık emmek ister sürekli yanına gidip gelmek zor olmuyor mu
Annesi23 Efeannesi_ büyük kızımı 6 aylıkken ayırdım çok rahat ettik uykuları hep çok düzenli oldu şu an 4 yaşında girer yatağına kendisi uyur . Küçük kızım su an 4 aylık olmak üzere onu da ayırıcam sanırım ablasının odasına . Daha büyük olduklarında ayırmak da zor olur diye düşünüyorum
ilaydakaya21 Annesi23 ayırma sürecini anlatrmsnz gece kaçta nsl yatirdinz ben ilk deneyimim 6 aylk kızım var nsl ayircm blmiyorm
kayraninannesi34 Efeannesi_ kızımda da oğlumda da 7 aylık olunca ayırdım kızımda cok rahattı cunku uyurdu ama oğlum sureklı uyanıyor odasına kosma halındeyım şu an 8 ay 25 günlük
Derinsu34 Kızım 3 yaşına girecek yeni ayıracağım. Üzerini çok açtığı için ve geceleri arada sırada uyanıp, Anne gelebilir miyim yanına diyordu, bende tabikide kıyamıyorum. Öğlenleri yatağa girip arada kendisi uyumaya başladı. Şuan hazır olduğunu düşünüyorum.
Pinpony Efeannesi_ 1 yaşında ayırdım. Suan 20 aylık ve ben onsuz yatmaya dayanamadım tekrar yanıma aldım 🥹🥹🥹🥹birlikte yatıyoruz 🥶🥶🥶 genelde tersi olur 😅
Ayseee60 Tam 12 aylıktı odasını ayırdığımız zaman hamileydim mecburiyetten ayırdım ve sütten kestim. 21 aylık oldu odasında yatıo geceleri geliyor çogunlukla. Şimdi bebiş oldu ikiside yanımızda canımıs çıkıyor 🤣 ame elimde olsa ayırmazdım uzmanlar ayırın dıyorda bence saçmalık en fazla yatacakları 3 sene sonra zaten yatmazlar bugunleri bidaha gelmicek. Ne kadar isterse yatabilirler🥰
asselll 8 aylık bir hafta oldu ayıralı çocuğun gece uyanmaları bitti gerekli güvenlik önlemleri alındığında ayrılması daha iyi bence