Kızlar🫠🫠 Bebegimin damaklari bembeyaz 3yerden dis patlatacak ucları biraz olsun gözükmeye baslamisti. Cuma gecesinden beri surekli cikan atesi vardi bugun acildeydik vebogaz enfeksiyonu olduguni soyledi doktor. Bir onceki dis cikaracagimiz zamanda bogaz enfeksiyonu olmustu antibiyotik kullaninca cok sukur atesi dinmis disini patlatmisti. Acaba oral donemde oldugu icin ellerinden vs mikrop mu kapiyor ki🥹🥹🥹