masaldoruk 8,5 aylık oğlum ayakta sallamaya alıştırdılar öyleydi ki ayaktan bıraktığımız an ağlıyordu uyanıp. Tek bakıyorum çıldıracak noktaya gelmiştim. Sonra eşimin ailesinin yanına tatilde gittik 5,5 aylıktı o kadar zorladılar ki ayakta uyumaya şimdi kendi istemiyor. Çok nadir kriz anlarında ayakta uyutuyorum ama genelde kucağımda uyur ya da yanımda kendi kendine uyur. Bu aralar o dediğiniz gerileme sanırım ya da atak bizde de var uykudan bayılacak ama inatla uyumuyor ama geçici bir süreç gibi geliyor bana. Dış dünyayı kaçırmak istemiyorlar bence, farkındalıkları arttı. sonuç olarak hepimize bol sabır diliyorum ve bizim uykularımızı alsınlar bebişlerimize versinler 😅💕